Scroll to top
VisualLabs Kft. / VisualLabs Ltd.
1037 Budapest
Montevideo utca 16/a
Elérhetőségek / Contact
info@visuallabs.hu
Ph: + 36 30 490 3579

Sales

HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A DYNAMICS 365 SALES?

Az ügyfelekkel történő szoros kapcsolat kialakítása és megtartása sok időt és energiát igényel: rendszeres, kitartó kommunikáció szükséges ahhoz, hogy teljes körűen megérthessék az értékesítők az ügyfeleket és az igényeiket.

A Microsoft Dynamics 365 Sales-el magasabb szintre emelheti a vevői élményt, hosszútávú kapcsolatokat építhet ki ügyfeleivel, és növelheti az eladási hatékonyságot.

AZ ÜZLETI FOLYAMATOK VIZUALIZÁLÁSA A HATÉKONYSÁG KULCSA

ELŐNYEI

TEAM MANAGEMENT

TEAM MANAGEMENT

Segíti a csapatok tevékenységeinek átlátását, nyomon követését és elemzését.

SZAKMAI MONITORING

SZAKMAI MONITORING

Követi a kitűzött célok elérését, automatizálja a sales és marketing folyamatokat.

PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS

PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS

Biztosítja a folytonos és utókövethető ügyfélkapcsolatokat.

TEAM MANAGEMENT
SZAKMAI MONITORING
PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS

TEAM MANAGEMENT

SZAKMAI MONITORING

PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS

Segíti a csapatok tevékenységeinek átlátását, nyomon követését és elemzését.

Követi a kitűzött célok elérését, automatizálja a sales és marketing folyamatokat.

Biztosítja a folytonos és utókövethető ügyfélkapcsolatokat.

ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK

ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK

Valós képet ad a pipeline-ról, és segít az üzletkötés tervezésében.

ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK

ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK

Valós képet ad a pipeline-ról, és segít az üzletkötés tervezésében.

FUNKCIÓI

360°-os nézet

Egy ügyfélhez kötődő minden tevékenységet (találkozók, telefonhívások stb.) megtalál egy központi helyen

Testre szabható felület és protokoll

Igényeinek és szervezetének megfelelően alakítjuk ki a felületet, Ön pedig személyre szabhatja a jóváhagyási folyamatokat

Valós idejű nyomon követés

Számontarthatja az eredményeket, visszajelzéseket adhat, nyomon követheti potenciális ügyfeleit, emellett javíthatja csapata teljesítményét az előzményadatokon és előrejelzéseken alapuló elemzések segítségével

Dokumentumok kezelése

A SharePoint segítségével feltölthet, tárolhat és megtekinthet olyan dokumentumokat, mint a prezentációk vagy jegyzetek, hogy az értékesítési csapatból bárki kiegészíthesse vagy használhassa az ügyfelekhez szükséges információkat

Asztali, tabletes és mobilos elérés

így akár utazás közben is elérhetőek a megtekinteni kívánt adatok

Kategorizált ügyfél-interakciók

A potenciális ügyfelekkel történt kapcsolatfelvételek kategorizálva vezethetők az ügyfélprofilokon (telefonhívások, megbeszélések), valamint dokumentumok is csatolhatók. A Business Centralból vagy Outlookból küldött emailek naplózása beállítható

Rendeléskezelés

Létrehozhat és kezelhet rendeléseket, valamint támogathat különböző értékesítési folyamatokat

Felhasználóbarát felület

Gyorsan növelheti hatékonyságát, hiszen a Dynamics 365 Sales szorosan integrált a Microsoft 365 alkalmazásokkal. Például, ha értékesítéssel kapcsolatos adatokat nyit meg Excelben, és elvégzi a kívánt módosításokat vagy elemzéseket, alkalmazásváltás nélkül mentheti el ezeket a Dynamics 365 Sales-ben

Beépített riportok

Beépített pipeline és egyéb sales riportok, hogy ne maradjon le egyetlen kulcsfontosságú lépésről sem

Értesítések

a Kapcsolati segéd képes küldeni egy emlékeztetőt, hogy lépjen kapcsolatba az ügyféllel

Online és offline mód

Minden körülmények között elérheti kimutatásait, még akkor is, ha épp nincs netközelben

Kampánymenedzsment konfigurálása

A kampánymenedzsmentben különböző kritériumokat állíthat be