HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A DYNAMICS 365 SALES?
Az ügyfelekkel történő szoros kapcsolat kialakítása és megtartása sok időt és energiát igényel: rendszeres, kitartó kommunikáció szükséges ahhoz, hogy teljes körűen megérthessék az értékesítők az ügyfeleket és az igényeiket.
A Microsoft Dynamics 365 Sales-el magasabb szintre emelheti a vevői élményt, hosszútávú kapcsolatokat építhet ki ügyfeleivel, és növelheti az eladási hatékonyságot.
ELŐNYEI
TEAM MANAGEMENT
Segíti a csapatok tevékenységeinek átlátását, nyomon követését és elemzését.
SZAKMAI MONITORING
Követi a kitűzött célok elérését, automatizálja a sales és marketing folyamatokat.
PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS
Biztosítja a folytonos és utókövethető ügyfélkapcsolatokat.
TEAM MANAGEMENT
SZAKMAI MONITORING
PRECÍZ ÜGYFÉLKEZELÉS
Segíti a csapatok tevékenységeinek átlátását, nyomon követését és elemzését.
Követi a kitűzött célok elérését, automatizálja a sales és marketing folyamatokat.
Biztosítja a folytonos és utókövethető ügyfélkapcsolatokat.
ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK
Valós képet ad a pipeline-ról, és segít az üzletkötés tervezésében.
ÁTLÁTHATÓ BUSINESS FOLYAMATOK
Valós képet ad a pipeline-ról, és segít az üzletkötés tervezésében.
FUNKCIÓI
360°-os nézet
Egy ügyfélhez kötődő minden tevékenységet (találkozók, telefonhívások stb.) megtalál egy központi helyen
Testre szabható felület és protokoll
Igényeinek és szervezetének megfelelően alakítjuk ki a felületet, Ön pedig személyre szabhatja a jóváhagyási folyamatokat
Valós idejű nyomon követés
Számontarthatja az eredményeket, visszajelzéseket adhat, nyomon követheti potenciális ügyfeleit, emellett javíthatja csapata teljesítményét az előzményadatokon és előrejelzéseken alapuló elemzések segítségével
Dokumentumok kezelése
A SharePoint segítségével feltölthet, tárolhat és megtekinthet olyan dokumentumokat, mint a prezentációk vagy jegyzetek, hogy az értékesítési csapatból bárki kiegészíthesse vagy használhassa az ügyfelekhez szükséges információkat
Asztali, tabletes és mobilos elérés
így akár utazás közben is elérhetőek a megtekinteni kívánt adatok
Kategorizált ügyfél-interakciók
A potenciális ügyfelekkel történt kapcsolatfelvételek kategorizálva vezethetők az ügyfélprofilokon (telefonhívások, megbeszélések), valamint dokumentumok is csatolhatók. A Business Centralból vagy Outlookból küldött emailek naplózása beállítható
Rendeléskezelés
Létrehozhat és kezelhet rendeléseket, valamint támogathat különböző értékesítési folyamatokat
Felhasználóbarát felület
Gyorsan növelheti hatékonyságát, hiszen a Dynamics 365 Sales szorosan integrált a Microsoft 365 alkalmazásokkal. Például, ha értékesítéssel kapcsolatos adatokat nyit meg Excelben, és elvégzi a kívánt módosításokat vagy elemzéseket, alkalmazásváltás nélkül mentheti el ezeket a Dynamics 365 Sales-ben
Beépített riportok
Beépített pipeline és egyéb sales riportok, hogy ne maradjon le egyetlen kulcsfontosságú lépésről sem
Értesítések
a Kapcsolati segéd képes küldeni egy emlékeztetőt, hogy lépjen kapcsolatba az ügyféllel
Online és offline mód
Minden körülmények között elérheti kimutatásait, még akkor is, ha épp nincs netközelben
Kampánymenedzsment konfigurálása
A kampánymenedzsmentben különböző kritériumokat állíthat be