HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A POWER BI?
Megalapozott döntések meghozatalához – amelyek javítják az értékesítést – adatközpontú információkra van szüksége, ahogy arra is, hogy ezeket az információkat meg lehessen osztani a munkatársak közt. Ez kihívást jelenthet, ha vállalatának adatai különböző forrásokból származnak, vagy a jelenlegi jelentések nem adják meg az elengedhetetlen információkat.
Ebben segít a Power BI és a Visual Labs: cégünk metodológiájával a magyar kis- és közepes vállalatok számára is elérhető módon kerül bevezetésre ez az üzleti intelligencia alkalmazás. Így olyan cégek juthatnak egy modern, felhasználóbarát rendszerhez, amelyek számára egy hasonló rendszer korábban túl költségesnek bizonyult.
ELŐNYEI
A Power BI olyan képességeket kínál, amelyek javítják az üzleti intelligenciát és kibővíti az értékesítési teljesítményről szóló információkat, így segítve a vállalkozása átláthatóságát.
Szinte bármilyen adatforráshoz csatlakozik, és az adatokat egy központi helyen tárolja.
Az adatokat vizuális formátumban jeleníti meg (grafikonok, diagramok), így az információk egy pillanat alatt könnyen elérhetők és áttekinthetők.
Előre elkészített dashboardokat, jelentéseket és adatmodelleket kínál, amelyekkel könnyedén létrehozhatja sajátjait az egyedi mezők használatával.
Lehetővé teszi a létrehozott értékesítési jelentések, diagramok és grafikonok beágyazását a Dynamics 365 CRM irányítópultjaiba és a CRM szoftverben létrehozott alkalmazásokba.
Megkönnyíti az dashboardok és értékes információk megosztását a csapat tagjaival a szervezetben, beleértve a vezetőket, a pénzügyeket és a műveleteket.
Lehetővé teszi az eladási adatok időbeli megtekintését, amely segíthet a csapatnak predesztinálni az ügyfelek vásárlási magatartását, és ezek alapján kialakíthatja és fejlesztheti startégiáját a maximális hatás érdekében.
Mobilalkalmazással rendelkezik, amely hozzáférést biztosít a Power BI-jelentésekhez, grafikonokhoz és diagramokhoz bárhol, bármikor.
A Power BI további előnye, hogy adatokon alapuló Excel-jellegű számításokat is végezhet.
Funkciók
A Power BI lehetővé teszi, hogy egyszerűen modellezze és vizualizálja adatait, személyre szabott és biztonságos jelentéseket készítve a vállalkozása számára. A funkciókat teljeskörűen támogatja a már jól ismert, megbízható Microsoft 365 (Office alkalmazásokkal) és a Dynamics 365.
Sales
Az értékesítési teljesítmény megértése és javítása érdekében a következőket tartalmazza:
- A legnépszerűbb lehetőségek / értékesítők negyedévente
- Értékesítési ciklus
- Leadkonverziós arányok
- A marketingkampányok hatékonysága, a lead generálás aránya
- Értékesítési folyamat és előrejelzési jelentések: hónap, negyedév, év, eladó, régió, termék és értékesítési szakasz szerint
CUSTOMER SERVICE
A szolgáltatás dashboardja és a jelentések nyomon követik a trendeket, beleértve a szervízhívások és panaszok esetleges emelkedését és csökkenését, hogy a csapatokat összehasonlítsák a KPI-kkel.
Ide tartozik:
- Az ügyfelek elégedettségi arányai
- Nyitott és lejárt tevékenységek tulajdonos, csapat, típus, prioritás, fiók szerint
- Az aktuális hónapban létrehozott szolgáltatási tevékenységek a múlt hónapban
- Teljesítmény és szolgáltatási szint
- A lejáratához közeledő szerződések
Marketing
A marketing dashboardok betekintést engednek a kampányok mérésébe, a marketing kiadások nyomon követésébe stb. Beletartozik továbbá:
- A kampány hatékonysága és megtérülése
- Kampányköltség-elemzés és költségeltérés
- A legjövedelmezőbb / reagálóbb piaci szegmensek
- A leadek / lehetőségek száma kampányonként
- Új leadek hetente / hónapban
- Lead konverzió havonta
Sales
CUSTOMER SERVICE
Marketing
Az értékesítési teljesítmény megértése és javítása érdekében a következőket tartalmazza:
A szolgáltatás dashboardja és a jelentések nyomon követik a trendeket, beleértve a szervízhívások és panaszok esetleges emelkedését és csökkenését, hogy a csapatokat összehasonlítsák a KPI-kkel.
Ide tartozik:
A marketing dashboardok betekintést engednek a kampányok mérésébe, és a marketing kiadások nyomon követésébe. Beletartozik továbbá:
- A legnépszerűbb lehetőségek és/vagy értékesítők negyedévente
- Értékesítési ciklus
- Leadkonverziós arányok
- A marketingkampányok hatékonysága, a leadgenerálás aránya
- Értékesítési folyamat és előrejelzési jelentések hónap, negyedév, év, eladó, régió, termék és értékesítési szakasz szerint
- Az ügyfelek elégedettségi arányai
- Nyitott és lejárt tevékenységek tulajdonos, csapat, típus, prioritás, fiók szerint
- Az aktuális hónapban létrehozott szolgáltatási tevékenységek az előző hónapra
- Teljesítmény- és szolgáltatási szint
- A lejárathoz közeledő szerződések
- A kampány hatékonysága és megtérülése
- Kampányköltség-elemzés és költségeltérés
- A legjövedelmezőbb, legreagálóbb piaci szegmensek
- A leadek, lehetőségek száma kampányonként
- Új leadek hetente vagy az adott hónapban
- Leadkonverzió havonta