HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A FIELD SERVICE?
A Field Service alkalmazás a terepen és az ügyfelek területén elvégzendő munkák követéséhez, szervezéséhez és számlázásához kapcsolódó rendszer. A Microsoft 365 Customer Engagement alkalmazás-csomag részét képezi, mely könnyű személyre szabást és automatizálást tesz lehetővé. A Microsoft által szállított natív Business Central integrációk ideális alapot nyújtanak egy átfogó vállalati architektúra kialakításához.
A Field Service segítségével Ön is könnyedén menedzselheti ügyfélkapcsolatait az értékesítést követően.
Legyen szó olajfinomítóról, kávéautomatáról vagy biztonsági berendezésről, a Field Service segít követni a karbantartásokat, hibaeseteket és biztosítani, hogy a fókusz mindig a megfelelő helyre kerüljön.
A Field Service mögötti adatbázis az ún. Dataverse (korábban Common Data Service). Ez egy rugalmas és felhasználóbarát adatplatform, amely további alkalmazások fejlesztésének lehet az alapja.
ELŐNYEI
Javítsa a működési hatékonyságot és az üzleti eredményeket
Használja ki az IoT erejét, és javítsa a szolgáltatási élményt azáltal, hogy időben észleli és diagnosztizálja a problémákat, majd csak szükség esetén küldhet technikust
Növelje az erőforrások termelékenységét és elégedettségét
Automatizálja a szolgáltatással kapcsolatos műveleteket, növeli a terepi erőforrások kihasználtságát és az alkalmazottak elégedettségét
Minden szinten vonja be ügyfelét
Biztosítson minden szinten pozitív és gazdag élményt azáltal, hogy ügyfelének önkiszolgáló portálokat, frissítéseket, technikus nyomon követést biztosít
MŰKÖDÉSI HATÉKONYSÁG ÉS ÜZLETI EREDMÉNYEK JAVÍTÁSA
ERŐFORRÁS-HATÉKONYSÁG ÉS ELÉGEDETTSÉG NÖVELÉSE
ÜGYFELEK BEVONÁSA MINDEN SZINTEN
Használja ki az IoT erejét, és javítsa a szolgáltatási élményt azáltal, hogy időben észleli és diagnosztizálja a problémákat, és csak szükség esetén küld technikust.
Automatizálja a szolgáltatással kapcsolatos műveleteket, növelje a terepi erőforrások kihasználtságát, és az alkalmazottak elégedettségét.
Biztosítson minden szinten pozitív és gazdag élményt azáltal, hogy ügyfeleinek önkiszolgáló portálokat, frissítéseket és technikus nyomon követést biztosít.
Készletkezelés
Szinkronizálja és kövesse nyomon a készletet a legutolsó szintig, valós idejű láthatósággal bármilyen eszközről
Csökkentse a kiadásokat
Szervízhívást csak szükség esetén kell ütemeznie
Készletkezelés
KIADÁSOK CSÖKKENTÉSE
Szinkronizálja, és kövesse nyomon a készletet a legutolsó szintig valós idejű láthatósággal, bármilyen eszközről.
Nincs szükség felesleges javításokra, szervizhívást csak szükség esetén kell ütemeznie.
FUNKCIÓI
Munkarend készítés
A rendszer gondoskodik a munkarendelések automatikus létrehozásáról,
ütemezéséről és diszpécseréről is.
Hozzáférések biztosítása
Valós idejű vásárlói információkhoz és előzményekhez történő hozzáférés a
mobilalkalmazáson keresztül. Online és offline módban is lehetséges: a
részleteket automatikusan rögzíteni, frissíteni és szinkronizálni lehet.
Ütemezés
A csapatok kezelése még sosem volt ennyire gördülékeny. Megkönnyíti az egyéb erőforrások – gépek, eszközök, alvállalkozók – ütemezését.
Szerződések
Zökkenőmentesen megoszthatja az árajánlatokat, a szerződéseket és az
ütemezési információkat.
Készletgazdálkodás
Bármely eszközzel (laptop, tablet, mobiltelefon) hatékonyan előrejelezheti és
követheti az anyagigényeket – ez utóbbihoz egy ERP integráció javasolt.
Javíthatja a javítási arányokat azáltal, hogy a készletet valós idejű
láthatósággal szinkronizálja és követi a teherautó szintjéig.
IoT
Távolról észlelheti és megoldhatja a problémákat az IoT érzékelőivel, és
csökkentheti a szervizhívásokat.
Proaktivitás
Automatikus hang- és szöveges találkozó emlékeztetők segítségével
proaktív módon kommunikálhat ügyfeleivel.
Automatizálhatja a személyre szabott felméréseket és a visszajelzések
gyűjtését minden terepi szervizhívás után, és vevői betekintést
szerezhet: ez elősegíti a proaktív szolgáltatás fejlesztését a
mesterséges intelligencia-alapú javaslatokkal az IoT-riasztásokhoz és
a munkarendelések eseménytípusainak kiválasztásához.