HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A CUSTOMER SERVICE?
Fedezze fel a teljes körű ügyfélkapcsolati megoldást, amely következetes, összekapcsolt támogatást nyújt minden csatornán! Az AI-vezérelt technológiának köszönhetően az ügyfélszolgálati kollégák mindig a megfelelő információt kapják a megfelelő időben.
ELŐNYEI

Ügyfélszolgálati munkatársak tehermentesítése, munkájuk könnyítése

Személyre szabott ügyfélinterakciók

Beépített IoT jelzések a probléma korrigálására

Tudásbázis kezelése

AI-vezérelt elemzések a kapcsolattartó- és ügyfélélmény javítása érdekében

A pénzügyi adatok elérhetővé tétele az ügyfélszolgálat számára
FUNKCIÓI
Személyre szabott ügyfélszolgálat
Ügyfeleiről 360-fokos képet kaphat. Adjon ügyfélszolgálatos munkatársainak teljes ügyfélprofilt a support csapatával történt, régebbi interakciók alapján! A többcsatornás support összekapcsolja a felületeket, legyen szó hívásról, SMS-ről, Facebook Messengerről, WhatsApp, WeChat vagy Twitter üzenetekről – egységes módon futnak be a kérések.
Call Center
Ez a kiterjesztés lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak könnyen indíthassanak és fogadhassanak telefonhívásokat egy olyan felületen, ahol keresés nélkül láthatják az ügyfelek egyéb adatait, valamint a konkrét esettel kapcsolatos egyéb információkat is. A Call Center összekapcsolja a számítógépes telefonos integrációt (Computer Telephony Integration – CTI) az ügyfélszolgálati központot biztosító szolgáltatóval.
Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal
A beépített AI-technológia lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfélszolgálatos kollégákon, elkötelezettségi csatornákon keresztül figyelje a trendeket és automatizációs lehetőségeket support témakörökön belül, így növelve a szolgáltatás minőségét.
Személyre szabott ügyfélszolgálat
Call Center
Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal
Ügyfeleiről 360-fokos képet kaphat. Adjon ügyfélszolgálatos munkatársainak teljes ügyfélprofilt a support csapatával történt, régebbi interakciók alapján! A többcsatornás support összekapcsolja a felületeket, legyen szó hívásról, SMS-ről, Facebook Messengerről, WhatsApp, WeChat vagy Twitter üzenetekről – egységes módon futnak be a kérések.
Ez a kiterjesztés lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak könnyen indíthassanak és fogadhassanak telefonhívásokat egy olyan felületen, ahol keresés nélkül láthatják az ügyfelek egyéb adatait, valamint a konkrét esettel kapcsolatos egyéb információkat is. A Call Center összekapcsolja a számítógépes telefonos integrációt (Computer Telephony Integration – CTI) az ügyfélszolgálati központot biztosító szolgáltatóval.
A beépített AI-technológia lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfélszolgálatos kollégákon, elkötelezettségi csatornákon keresztül figyelje a trendeket és automatizációs lehetőségeket support témakörökön belül, így növelve a szolgáltatás minőségét.
Tudásbázis
Ez a funkció biztosítja, hogy a kollégák számára mindig a releváns információk álljanak rendelkezésre – legyen szó ügyfél-specifikus folyamatokról vagy az ügykezeléshez kapcsolódó, szabványos működési eljárásról (Standard Operating Procedure – SOP). Így a frissen csatlakozott kollégák is hozzáférnek a betanuláshoz szükséges tudásanyaghoz, és egységes szolgáltatást tudnak nyújtani az ügyfeleknek. A tudásbázis könnyen és gyorsan kereshető, az AI-vezérelt javaslatmotor minden helyzetben a megfelelő adatokkal látja el a kollégákat.
Proaktív szolgáltatás az IoT erejével
Távoli parancsokat küldhet a problémák megoldásához még mielőtt az ügyfelek észrevennék a hibát. Segítse a kapcsolattartókat a figyelmet igénylő eszközök azonosításában az ügyfélszolgálatos dashboardon megjelenő, beágyazott riasztásokkal!
Önkiszolgáló támogatás
Aktiválja a virtuális asszisztenseket a modern önkiszolgáló megoldásokhoz! A mesterséges intelligenciával működtetett kapcsolattartók azonnali megoldásokat kínálnak, hogy az emberi munkaerőnek csak a komplex feladatokat kelljen ellátnia. Adjon közvetlen hozzáférést az ügyfeleknek az Ön tudásközpontjához, és ossza meg tudását közösségi portálokon keresztül!
Tudásbázis
Proaktív szolgáltatás az IoT erejével
Önkiszolgáló támogatás
Ez a funkció biztosítja, hogy a kollégák számára mindig a releváns információk álljanak rendelkezésre – legyen szó ügyfél-specifikus folyamatokról vagy az ügykezeléshez kapcsolódó, szabványos működési eljárásról (Standard Operating Procedure – SOP). Így a frissen csatlakozott kollégák is hozzáférnek a betanuláshoz szükséges tudásanyaghoz, és egységes szolgáltatást tudnak nyújtani az ügyfeleknek. A tudásbázis könnyen és gyorsan kereshető, az AI-vezérelt javaslatmotor minden helyzetben a megfelelő adatokkal látja el a kollégákat.
Távoli parancsokat küldhet a problémák megoldásához még mielőtt az ügyfelek észrevennék a hibát. Segítse a kapcsolattartókat a figyelmet igénylő eszközök azonosításában az ügyfélszolgálatos dashboardon megjelenő, beágyazott riasztásokkal!
Aktiválja a virtuális asszisztenseket a modern önkiszolgáló megoldásokhoz! A mesterséges intelligenciával működtetett kapcsolattartók azonnali megoldásokat kínálnak, hogy az emberi munkaerőnek csak a komplex feladatokat kelljen ellátnia. Adjon közvetlen hozzáférést az ügyfeleknek az Ön tudásközpontjához, és ossza meg tudását közösségi portálokon keresztül!