Scroll to top
VisualLabs Kft. / VisualLabs Ltd.
1037 Budapest
Montevideo utca 16/a
Elérhetőségek / Contact
info@visuallabs.hu
Ph: + 36 30 490 3579

Customer Service

HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A CUSTOMER SERVICE?

Fedezze fel a teljes körű ügyfélkapcsolati megoldást, amely következetes, összekapcsolt támogatást nyújt minden csatornán! Az AI-vezérelt technológiának köszönhetően az ügyfélszolgálati kollégák mindig a megfelelő információt kapják a megfelelő időben.

ELŐNYEI

Pipa

Ügyfélszolgálati munkatársak tehermentesítése, munkájuk könnyítése

Pipa

Személyre szabott ügyfélinterakciók

Pipa

Beépített IoT jelzések a probléma korrigálására

Pipa

Tudásbázis kezelése

Pipa

AI-vezérelt elemzések a kapcsolattartó- és ügyfélélmény javítása érdekében

Pipa

A pénzügyi adatok elérhetővé tétele az ügyfélszolgálat számára

FUNKCIÓI

Személyre szabott ügyfélszolgálat

Személyre szabott ügyfélszolgálat

Ügyfeleiről 360-fokos képet kaphat. Adjon ügyfélszolgálatos munkatársainak teljes ügyfélprofilt a support csapatával történt, régebbi interakciók alapján! A többcsatornás support összekapcsolja a felületeket, legyen szó hívásról, SMS-ről, Facebook Messengerről, WhatsApp, WeChat vagy Twitter üzenetekről – egységes módon futnak be a kérések.

Call Center

Call Center

Ez a kiterjesztés lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak könnyen indíthassanak és fogadhassanak telefonhívásokat egy olyan felületen, ahol keresés nélkül láthatják az ügyfelek egyéb adatait, valamint a konkrét esettel kapcsolatos egyéb információkat is. A Call Center összekapcsolja a számítógépes telefonos integrációt (Computer Telephony Integration – CTI) az ügyfélszolgálati központot biztosító szolgáltatóval.

Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal

Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal

A beépített AI-technológia lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfélszolgálatos kollégákon, elkötelezettségi csatornákon keresztül figyelje a trendeket és automatizációs lehetőségeket support témakörökön belül, így növelve a szolgáltatás minőségét.

Személyre szabott ügyfélszolgálat
Call Center
Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal

Személyre szabott ügyfélszolgálat

Call Center

Szolgáltatás-optimalizálás statisztikákkal

Ügyfeleiről 360-fokos képet kaphat. Adjon ügyfélszolgálatos munkatársainak teljes ügyfélprofilt a support csapatával történt, régebbi interakciók alapján! A többcsatornás support összekapcsolja a felületeket, legyen szó hívásról, SMS-ről, Facebook Messengerről, WhatsApp, WeChat vagy Twitter üzenetekről – egységes módon futnak be a kérések.

Ez a kiterjesztés lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak könnyen indíthassanak és fogadhassanak telefonhívásokat egy olyan felületen, ahol keresés nélkül láthatják az ügyfelek egyéb adatait, valamint a konkrét esettel kapcsolatos egyéb információkat is. A Call Center összekapcsolja a számítógépes telefonos integrációt (Computer Telephony Integration – CTI) az ügyfélszolgálati központot biztosító szolgáltatóval.

A beépített AI-technológia lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfélszolgálatos kollégákon, elkötelezettségi csatornákon keresztül figyelje a trendeket és automatizációs lehetőségeket support témakörökön belül, így növelve a szolgáltatás minőségét.

Tudásbázis

Tudásbázis

Ez a funkció biztosítja, hogy a kollégák számára mindig a releváns információk álljanak rendelkezésre – legyen szó ügyfél-specifikus folyamatokról vagy az ügykezeléshez kapcsolódó, szabványos működési eljárásról (Standard Operating Procedure – SOP). Így a frissen csatlakozott kollégák is hozzáférnek a betanuláshoz szükséges tudásanyaghoz, és egységes szolgáltatást tudnak nyújtani az ügyfeleknek. A tudásbázis könnyen és gyorsan kereshető, az AI-vezérelt javaslatmotor minden helyzetben a megfelelő adatokkal látja el a kollégákat.

Proaktív szolgáltatás az IoT erejével

Proaktív szolgáltatás az IoT erejével

Távoli parancsokat küldhet a problémák megoldásához még mielőtt az ügyfelek észrevennék a hibát. Segítse a kapcsolattartókat a figyelmet igénylő eszközök azonosításában az ügyfélszolgálatos dashboardon megjelenő, beágyazott riasztásokkal!

Önkiszolgáló támogatás

Önkiszolgáló támogatás

Aktiválja a virtuális asszisztenseket a modern önkiszolgáló megoldásokhoz! A mesterséges intelligenciával működtetett kapcsolattartók azonnali megoldásokat kínálnak, hogy az emberi munkaerőnek csak a komplex feladatokat kelljen ellátnia. Adjon közvetlen hozzáférést az ügyfeleknek az Ön tudásközpontjához, és ossza meg tudását közösségi portálokon keresztül!

Tudásbázis
Proaktív szolgáltatás az IoT erejével
Önkiszolgáló támogatás

Tudásbázis

Proaktív szolgáltatás az IoT erejével

Önkiszolgáló támogatás

Ez a funkció biztosítja, hogy a kollégák számára mindig a releváns információk álljanak rendelkezésre – legyen szó ügyfél-specifikus folyamatokról vagy az ügykezeléshez kapcsolódó, szabványos működési eljárásról (Standard Operating Procedure – SOP). Így a frissen csatlakozott kollégák is hozzáférnek a betanuláshoz szükséges tudásanyaghoz, és egységes szolgáltatást tudnak nyújtani az ügyfeleknek. A tudásbázis könnyen és gyorsan kereshető, az AI-vezérelt javaslatmotor minden helyzetben a megfelelő adatokkal látja el a kollégákat.

Távoli parancsokat küldhet a problémák megoldásához még mielőtt az ügyfelek észrevennék a hibát. Segítse a kapcsolattartókat a figyelmet igénylő eszközök azonosításában az ügyfélszolgálatos dashboardon megjelenő, beágyazott riasztásokkal!

Aktiválja a virtuális asszisztenseket a modern önkiszolgáló megoldásokhoz! A mesterséges intelligenciával működtetett kapcsolattartók azonnali megoldásokat kínálnak, hogy az emberi munkaerőnek csak a komplex feladatokat kelljen ellátnia. Adjon közvetlen hozzáférést az ügyfeleknek az Ön tudásközpontjához, és ossza meg tudását közösségi portálokon keresztül!