Scroll to top
VisualLabs Kft. / VisualLabs Ltd.
1037 Budapest
Montevideo utca 16/a
Elérhetőségek / Contact
info@visuallabs.hu
Ph: + 36 30 490 3579

Collect!t

HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A COLLECT!T?

A Collect!t rendszert angol partnereinkkel együtt fejlesztettük nemzetközi kintlévőség-kezelési best-practice-ek alapján. A nemzetközi mintákat elemezve olyan megoldást hoztunk létre, ami a magyar piac jellegzetességeihez is igazodik.

A Collect!t a Microsoft Dynamics 365 piacvezető ügyfélszolgálati és CRM rendszer támogatását is élvezi, ami ideális alapot ad a kintlévőség-kezelési feladatok automatizálásához.

A meglévő technológiák felhasználásával gyorsan, minimális fejlesztéssel lehet a terméket az Ön igényeire szabni.

ELŐNYEI

Pipa

A meglévő számlázási, ERP rendszerből veszi az adatokat

Pipa

Egyedi vevőcsoportokra szabott behajtási stratégiák

Pipa

Automatizált behajtási tevékenységek (levél-, e-mail-, sms sablonok, időzített telefonhívások)

Pipa

Csökkenő DSO (kintlévőségi napok száma) és kintlévőségállományok

Pipa

Valós idejű riportok

Pipa

Felhasználóbarát kezelőfelület

FUNKCIÓI

VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK

VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK

Az ügyfelek a számukra megszokott, ügyfélbarát csatornákon kapják az értesítéseket.

AUTOMATIZÁLT TEVÉKENYSÉGEK

AUTOMATIZÁLT kintlévőségkezelők

A kintlévőség kezelők azzal töltik idejüket, aminek magas hozzáadott értéke van.

HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”

HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”

A vezetők valós idejű, reális képet kapnak a kintlévőségek állapotáról és a behajtási tevékenységek hatékonyságáról.

VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK
AUTOMATIZÁLT TEVÉKENYSÉGEK
HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”

VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK

AUTOMATIZÁLT kintlévőségkezelők

HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”

Az ügyfelek a számukra megszokott, ügyfélbarát csatornákon kapják az értesítéseket.

A kintlévőség kezelők azzal töltik idejüket, aminek magas hozzáadott értéke van.

A vezetők valós idejű, reális képet kapnak a kintlévőségek állapotáról és a behajtási tevékenységek hatékonyságáról.

ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS

ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS

A rendszer elemzi a kintlévőségi állományt és az egyes tevékenységre költött teljes keretet is (postadíj, sms díj stb.), így lehetőség nyílik a kintlévőségkezelési tevékenységek költség-haszon elemzésére és optimalizálására. A riportok azt is mutatják, hogy az egyes tevékenységre hogyan reagáltak az ügyfelek (pl. a második fizetési felszólítást követően jelentősen nő a befizetések száma).

ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA

ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA

Lehetőség van a lakossági és vállalati szegmensek közötti differenciálásra, és a szegmensre szabott hangvétel, illetve kintlévőségkezelési tevékenységek sorrendjének beállítására. A rendszer önállóan hozza létre az egyes szegmenseket.

KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA

KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA

Ügyféligények alapján az e-maileket, SMS-eket és hívásokat automatizálja a rendszer a kintlévőségkezelési stratégiák mentén.

ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS
ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA
KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA

ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS

ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA

KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA

A rendszer elemzi a kintlévőségi állományt és az egyes tevékenységre költött teljes keretet is a kintlévőségkezelési tevékenységek költség-haszon optimalizálása érdekében.

Lehetőség van a lakossági és vállalati szegmensek közötti differenciálásra, és a szegmensre szabott hangvétel, illetve kintlévőségkezelési tevékenységek sorrendjének beállítására. 

Ügyféligények alapján az e-maileket, SMS-eket és hívásokat automatizálja a rendszer a kintlévőségkezelési stratégiák mentén.

FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA

FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA

Az ügyfelet a rendszer csak akkor emlékezteti lejárt számlájára, ha a fizetési ígéret dátuma lejárt. Az ígéret elmulasztása esetén e-mailben/sms-ben jelez, illetve nyomon követhetjük, mi a következő tevékenység (pl.: emlékeztető telefonhívás, második felszólítás), és hány stádium maradt még a jogi útra terelésig.

REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE

REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE

Az ügyfelek által felmerülő reklamációkat a rendszerben nyomon követhetjük,és több osztály (pl. pénzügy, számlázás, üzemeltetés) számára adhatunk át feladatokat, illetve határidőket szabhatunk meg. Ezzel biztosíthatjuk, hogy az ügy gyorsan megoldódjon, és ne növekedjen a kintlévőségi napok száma. A reklamált számlákat a rendszer felfüggeszti a kintlévőségkezelési tevékenységek alól, ezáltal biztosítva a korrekt eljárást.

FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA
REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE

FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA

REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE

Az ügyfelet a rendszer csak akkor emlékezteti kifizetetlen számlájára, ha a fizetési ígéret dátuma lejárt. A fizetés elmulasztása esetén e-mailben vagy sms-ben jelez az ügyfélnek.

Az ügyfelek által felmerülő reklamációkat a rendszerben nyomon követhetjük, és több osztály (pl. pénzügy, számlázás, üzemeltetés) számára adhatunk át feladatokat, illetve határidőket szabhatunk meg.