HOGYAN SEGÍTI VÁLLALKOZÁSA
SIKERÉT A COLLECT!T?
A Collect!t rendszert angol partnereinkkel együtt fejlesztettük nemzetközi kintlévőség-kezelési best-practice-ek alapján. A nemzetközi mintákat elemezve olyan megoldást hoztunk létre, ami a magyar piac jellegzetességeihez is igazodik.
A Collect!t a Microsoft Dynamics 365 piacvezető ügyfélszolgálati és CRM rendszer támogatását is élvezi, ami ideális alapot ad a kintlévőség-kezelési feladatok automatizálásához.
A meglévő technológiák felhasználásával gyorsan, minimális fejlesztéssel lehet a terméket az Ön igényeire szabni.
ELŐNYEI
A meglévő számlázási, ERP rendszerből veszi az adatokat
Egyedi vevőcsoportokra szabott behajtási stratégiák
Automatizált behajtási tevékenységek (levél-, e-mail-, sms sablonok, időzített telefonhívások)
Csökkenő DSO (kintlévőségi napok száma) és kintlévőségállományok
Valós idejű riportok
Felhasználóbarát kezelőfelület
FUNKCIÓI
VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK
Az ügyfelek a számukra megszokott, ügyfélbarát csatornákon kapják az értesítéseket.
AUTOMATIZÁLT kintlévőségkezelők
A kintlévőség kezelők azzal töltik idejüket, aminek magas hozzáadott értéke van.
HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”
A vezetők valós idejű, reális képet kapnak a kintlévőségek állapotáról és a behajtási tevékenységek hatékonyságáról.
VEVŐKRE SZABHATÓ BEHAJTÁSI STRATÉGIÁK
AUTOMATIZÁLT kintlévőségkezelők
HATÉKONYSÁGI RIPORTOK ÉS “CUSTOMER INSIGHT”
Az ügyfelek a számukra megszokott, ügyfélbarát csatornákon kapják az értesítéseket.
A kintlévőség kezelők azzal töltik idejüket, aminek magas hozzáadott értéke van.
A vezetők valós idejű, reális képet kapnak a kintlévőségek állapotáról és a behajtási tevékenységek hatékonyságáról.
ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS
A rendszer elemzi a kintlévőségi állományt és az egyes tevékenységre költött teljes keretet is (postadíj, sms díj stb.), így lehetőség nyílik a kintlévőségkezelési tevékenységek költség-haszon elemzésére és optimalizálására. A riportok azt is mutatják, hogy az egyes tevékenységre hogyan reagáltak az ügyfelek (pl. a második fizetési felszólítást követően jelentősen nő a befizetések száma).
ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA
Lehetőség van a lakossági és vállalati szegmensek közötti differenciálásra, és a szegmensre szabott hangvétel, illetve kintlévőségkezelési tevékenységek sorrendjének beállítására. A rendszer önállóan hozza létre az egyes szegmenseket.
KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA
Ügyféligények alapján az e-maileket, SMS-eket és hívásokat automatizálja a rendszer a kintlévőségkezelési stratégiák mentén.
ÁLLOMÁNY- ÉS KÖLTSÉGELEMZÉS
ÜGYFÉLSZEGMENSEK ÉS STRATÉGIÁK LÉTREHOZÁSA
KINTLÉVŐSÉGKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK AUTOMATIZÁLÁSA
Ügyféligények alapján az e-maileket, SMS-eket és hívásokat automatizálja a rendszer a kintlévőségkezelési stratégiák mentén.
FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA
Az ügyfelet a rendszer csak akkor emlékezteti lejárt számlájára, ha a fizetési ígéret dátuma lejárt. Az ígéret elmulasztása esetén e-mailben/sms-ben jelez, illetve nyomon követhetjük, mi a következő tevékenység (pl.: emlékeztető telefonhívás, második felszólítás), és hány stádium maradt még a jogi útra terelésig.
REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE
Az ügyfelek által felmerülő reklamációkat a rendszerben nyomon követhetjük,és több osztály (pl. pénzügy, számlázás, üzemeltetés) számára adhatunk át feladatokat, illetve határidőket szabhatunk meg. Ezzel biztosíthatjuk, hogy az ügy gyorsan megoldódjon, és ne növekedjen a kintlévőségi napok száma. A reklamált számlákat a rendszer felfüggeszti a kintlévőségkezelési tevékenységek alól, ezáltal biztosítva a korrekt eljárást.
FIZETÉSI ÍGÉRET REGISZTRÁCIÓJA
REKLAMÁCIÓK KEZELÉSE